فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۹۰ تُن انواع نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ  فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه انواع نهاده‌های دامی خارج از شبکه توزیع در یکی از انبار‌ها در اطراف شهرستان مراغه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، ماموران با همکاری کارشناسان ادارات صَمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل نگهداری ۴۵ تُن نهاده دامی انبار شده و همچنین ۲ دستگاه تریلر حاوی ۴۵ تُن نهاده دامی نیز که در حال تخلیه بار بودند کشف و توقیف شد.

سرهنگ  فارسی ارزش کالا‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره ۱۹۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار