کشف ۹۵ تن نهاده‌ دامی قاچاق در بستان‌آباد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۹۵ تن نهاده دامی قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بستان آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش‌ غیرقانونی و خارج از شبکه نهاده‌های دامی در سطح شهرستان بستان آباد بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان بستان‌آباد پس از بررسی  صحت و سقم موضوع و پس از اقدامات پلیسی اطلاع یافتند که یک محموله نهاده دامی شامل ذرت و کنسانتره به منظور گرانفروشی در یک انبار احتکار شده و نگهداری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات موفق پلیسی ۳ نفر از محتکران دستگیر و ۹۵ تن نهاده دامی قاچاق کشف و انبار مذکور پلمب شد.

او با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: محموله احتکار شده توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه قاچاق کالا آفت اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد و تولید داخل را مورد هدف قرار می‌دهد، گفت: تلاش ماموران پلیس در مبارزه با اخلالگران بازار ادامه دار بوده و با این پدیده شوم قاطعانه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار