بسته انتخاباتی امروز آخرین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستایی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،در بسته انتخاباتی امروز، پنجشنبه ۲۷ خرداد ۷ خبر از شهرستان های آبادان وخرمشهر می‌خوانید.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رفع مشکلات شهری خرمشهر

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه خرمشهربا بیان اینکه نامزدهای شورای شهر باید برای رفع مشکلات شهرداری خرمشهر برنامه داشته باشند گفت: مردم باید از نامزدهای انتخاباتی برای رفع مشکلات شهرداری سوال کنند که چه برنامه‌ای دارند و اگر خواستار رفع مشکلات هستند باید افراد متخصص و کارآمد، شایسته، متعهد و دلسوز شهر را انتخاب و روانه شورای شهر کنند.

انتخابات فرصتی طلایی برای نظر دادن مردم

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه خرمشهرگفت: تعیین سرنوشت کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کسی نباید اجازه دهد که دیگران حق او را در اعمال نظرش در انتخاب سرنوشت کشور بگیرند ، همچنین از آنجایی که مردم صاحب اصلی کشور و نظام هستند باید نسبت به حقی که بر گردن آن ها می باشد توجه داشته باشند و خودشان برای آینده ی کشور تصمیم بگیرند.

او انتخابات روز ۲۸ خرداد را فرصتی ناب،طلایی و استثنایی برای شرکت در تصمیم گیری کلان کشور برای انتخاب تعهد،پایبندی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی دانست .

تبلیغاتی که در خرمشهر جا خوش کرده اند

با وجود تمام شدن فرصت تبلیغات انتخاباتی هنوز هم پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهرستان خرمشهر مشاهده می شوند.

با وجود باقی ماندن تنها یک روز به روز انتخابات و رای گیری، کاندیداها علیرغم اینکه باید نسبت به جمع آوری موارد تبلیغاتی خود اقدام می کردند اما هنوز هم در سطح شهرستان خرمشهر پوسترهای تبلیغاتی برخی از آن ها مشاهده می شود.

با انتشار خبر تمام شدن فرصت تبلیغاتی و ممنوعیت انجام تبلیغات انتخاباتی از ساعت ۲۴ دیشب تمام کاندیداها ملزم به جمع آوری موارد تبلیغات خود از سطح شهر شدند.

انتخابات یک نوسازی است

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با بیان اینکه امروز معاندین تمام عزم خود را به کار گرفته اند تا مردم را از آمدن به پایِ صندوق های منصرف کنند گفت: اگر مشارکت کمرنگ باشد دنیا نمی گوید مردم از دولت خود ناراضی بودند، بلکه می گویند از نظام و حاکمیت خود ناراضی هستند.

او تصریح کرد: یکی از نکات مهمی که دشمن می خواهد آن را از بین ببرد امنیت ماست، ما اگر در انتخابات شرکت کنیم امنیت خود را تثبیت می کنیم.

امام جمعه آبادان گفت:اگر بناست کشور نوسازی شود حتما باید در انتخابات شرکت کنیم، انتخابات یک نوسازی است، این فرصت را غنیمت شماریم.

مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است

سید محمد مولوی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح  می تواند در پیشبرد اهداف  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موثر باشد .

او تصریح کرد : مشارکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و یک تکلیف ملی است و تاثیر آن در اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی به ویژه در صحنه بین المللی بسیار مهم و موثر است .

دعوت عشایر عرب آبادان و خرمشهر از مردم برای حضور در انتخابات

سران عشایر عرب شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با صدور بیانیه‌ای آحاد مردم به خصوص عشایر مرزنشین را به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.

اهمیت نقش بهورزان در انتخابات

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در دیدار با بهورزان با تاکید بر اهمیت نقش بهورزان در انتخابات گفت:برای دشمن روز انتخابات بسیار مهم است و مدام با گفتن نه به انتخابات ، سعی در دلسرد کردن مردم  دارد.

حضور کارگران در انتخابات

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیروز در گردهمایی ستاد کارگران سیدابراهیم رئیسی در آبادان گفت: جامعه کارگری همراه با خانواده‌های خود و همگام با سراسر کشور و با شوروشوق انقلابی و مشارکت حداکثری، برای حفظ اقتدار و سربلندی نظام اسلامی در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت خواهد کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.