حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت: اگر بناست کشورمان نوسازی شود حتما باید در انتخابات شرکت کنیم، انتخابات یک نوسازی است، این فرصت را غنیمت شماریم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در دیدار با فرهنگیان این شهرستان با قدردانی از زحمات معلمان در سال تحصیلی که گذشت گفت:معلمان نقش موثری در پیشبرد اهداف کشور دارند، در حوزه انتخابات نیز می توانند نقش آفرینی بسزایی داشته باشند.

او افزود: معلمی که نیمی از خانه اش را مانند کلاس درس می کند تا دانش آموزانش را همراه درس خود کند در عرصه انتخابات نیز چنین عزمی از او و جامعه فرهنگیان انتظار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور با بیان اینکه امروز معاندین تمام عزم خود را به کار گرفته اند تا مردم را از آمدن به پایِ صندوق های منصرف کنند گفت: اگر مشارکت کمرنگ باشد دنیا نمی گوید مردم از دولت خود ناراضی بودند، بلکه می گویند از نظام و حاکمیت خود ناراضی هستند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: یکی از نکات مهمی که دشمن می خواهد آن را از بین ببرد امنیت ماست، ما اگر در انتخابات شرکت کنیم امنیت خود را تثبیت می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت:اگر بناست کشور نوسازی شود حتما باید در انتخابات شرکت کنیم، انتخابات یک نوسازی است، این فرصت را غنیمت شماریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.