معاون بهره‌برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: تمهیدات لازم برای تأمین برق مطمئن و پایدار شعب اخذ رأی انتخابات برای مشهد اندیشیده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  عباس آذری معاون بهره‌برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: شرکت توزیع نیروی برق مشهد همه تمهیدات لازم برای تامین برق مطمئن و پایدار هزار و ۹۰۰ شعبه اخذ رأی انتخابات برای مشهد و شهرستان‌های طرقبه و شاندیز پیش بینی کرده است.

او افزود: در این دوره از انتخابات، ۳۰۰ نفر از پرسنل شرکت با ۹۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در قالب گروه‌های اتفاقات و عملیات مراکز بهره برداری نواحی ۱۰ گانه و ادارات برق ملک آباد، مهرگان، توس و رضویه، گروه‌های نگهداری و تعمیرات شبکه‌های هوایی و زمینی فشار ضعیف و فشار متوسط ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، دفتر آی‌تی و امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق تا پایان فرآیند انتخابات و شمارش آرا حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


معاون بهره‌برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: در زمان برگزاری انتخابات نیز ۱۰ دستگاه مولد اضطراری ۲۵۰ کیلوولت آمپر و ۲۵ دستگاه مولد ۵ کیلو وات برای تأمین برق اضطراری شعب اخذ رأی آماده به کار هستند.

آذری بیان کرد: ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت برق در فرمانداری‌های شهرستان‌های مشهد، طرقبه و شاندیز نسبت به استقرار مولد اضطراری و گروه‌های کشیک ویژه اقدام کرده است، لذا تمام شعب اخذ رأی در مشهد مورد بازدید گروه‌های عملیاتی این شرکت قرار گرفته و مسیر‌های تأمین شعب اخذ رأی نیز کنترل و پایش شده است.

او تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم تأمین برق مطمئن برای شعب اخذ رأی، تمامی تمهیدات لازم و تجهیزات مورد نیاز در نظر گرفته شده است تا در هیچ شرایطی شعب با مشکل قطع برق مواجه نشوند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.