هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی طی پیامی خواستار حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی، طی پیامی از ملت شریف و شهیدپرور ایران به ویژه جامعه ورزش دو و میدانی برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه و تعیین سرنوشت ایران اسلامی، دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:

"انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقه مندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود بوده، ضامن امنیت کشور است.

ملت بصیر و آگاه ایران، طی ۴۲ سال گذشته با ایمان و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پر شورتر از قبل در انتخابات مختلف شرکت کرده و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره)، معنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رأی همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق انداخته اند.

بدون تردید، ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ نیز میعادگاهی دیگر برای همراهی و همکلامی ایرانیانی است که اعتلا، اقتدار و امنیت کشور را بهترین پاسخ به دسیسه‌های مزدورانی می‌دانند که آرمانی جز زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی ندارند و در راه رسیدن به این هدف، از هیچ تلاشی نیز فروگذار نکرده اند.

اینجانب ضمن دعوت از عموم مردم خصوصا جامعه ورزش دو و میدانی جهت حضور پر شور در انتخابات، امیدوارم در این دوره نیز همچون گذشته، با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و در راستای تداوم حرکت‌های پرثمر ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته، با حضور گسترده و پرنشاط همه اقشار و گروه‌ها پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری به افتخارات کشور بیفزاییم. ان شا الله

هاشم صیامی
رئیس فدراسیون دو و میدانی"


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار