مریم محبی، دونده بانوی کشورمان موفق شد در جریان برگزاری رقابت ماده ۴۰۰ متر مسابقات بین‌المللی ترکیه در جایگاه سوم قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مریم محبی، دونده بانوی کشورمان موفق شد در جریان برگزاری رقابت ماده ۴۰۰متر مسابقات بین‌المللی ترکیه با قرار گرفتن در جایگاه سوم مدال برنز این ماده را کسب کند.

محبی موفق شد با ثبت رکورد ۵۶.۲۸ثانیه در جایگاه سوم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گیرد و یک مدال برنز دیگر را برای تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات کسب نماید.

در این ماده کیلیموک کاترینا از اوکراین با رکورد ۵۲.۶۴ثانیه قهرمان شد و سیرشیگل آدینا النا از رومانی با ثبت زمان ۵۵.۵۷ ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت.

بنیامین یوسفی، دونده سرعت کشورمان عصر امروز و در جریان برگزاری مسابقات بین‌المللی دو و میدانی که به میزبانی شهر ارزروم کشور ترکیه در حال برگزاری است، در رقابت ماده ۲۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۲۱.۲۵ ثانیه ضمن قرار گرفتن در جایگاه ششم موفق شد پنجمین حد نصاب حضور ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد.

در این رقابت رامیل گولیف، قهرمان ماده ۲۰۰متر جهان در سال ۲۰۱۷ از ترکیه با ثبت زمان ۲۰.۴۳ثانیه قهرمان شد، جاک علی هروی دیگر هم وطن پر عنوان او با ثبت حد نصاب ۲۰.۷۰ ثانیه دوم شد و نورالدین حدید لبنانی با ثبت رکورد ۲۰.۸۳ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

حد نصاب حضور در ماده ۲۰۰متر مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۱.۳۸ثانیه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار