مسئولان تیم فوتسال شهید منصوری قرچک برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، مذاکراتی را با سرمربی با سابقه کشورمان داشته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها بیشتر تیم‌های لیگ برتر فوتسال در حال جذب بازیکنان مورد نظر خود برای فصل بعد هستند، اما هنوز تیم شهید منصوری قرچک موفق نشده است سرمربی و بازیکن جدیدی برای تیمش انتخاب کند. شهید منصوری نه تنها بازیکنی جذب نکرده، بلکه چند نفر از بازیکنان فصل گذشته خود را هم از دست داده است.

مسئولان تیم فوتسال شهید منصوری قرچک این روز‌ها به صورت چراغ خاموش در حال مذاکره با چند سرمربی هستند. جدی‌ترین گزینه‌ای که قرچکی‌ها روی او اصرار دارند، محمود خوراکچی سرمربی با سابقه فوتسال کشورمان است. خوراکچی ابتدا جزء گزینه‌های سن ایچ ساوه بود، اما این تیم امروز موفق شد محسن حسن زاده را به عنوان سرمربی خود انتخاب کند.

ظاهرا مدیران تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در چند روز گذشته صحبت‌هایی با محمود خوراکچی داشته اند. هر چند هنوز مسئولان این باشگاه نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند، اما با سابقه‌ای که این مربی در قرچک دارد به نظر می‌رسد انتخاب او به عنوان سرمربی جدید شهید منصوری دور از دسترس نباشد.


بیشتر بخوانید


حال باید منتظر ماند و دید در روز‌های آینده چه سرنوشتی در انتظار تیم خوب و با سابقه شهید منصوری قرچک خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار