فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از هفتم مرداد ماه شروع می‌شود و زمان نقل و انتقالات هم از ۲۴ تیر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه شروع می‌شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده بازی‌های لیگ بعد از ۴ هفته برگزاری، تعطیل خواهد شد تا بازیکنان ملی پوش بتوانند خودشان را برای مسابقات جام جهانی آماده کنند. قرار است هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های جام جهانی یعنی از ۱۵ مهر ماه شروع شود. در این دوره ۱۴ تیم حضور خواهند داشت و در ۲۶ هفته به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

همچنین قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال هم روز دوشنبه ۲۱ تیر ماه به میزبانی باشگاه گیتی پسند اصفهان انجام خواهد شد. بعد از انجام قرعه کشی مسابقات لیگ برتر، نقل و انتقالات تیم‌ها از ۲۴ تیر تا ۲۴ مرداد به مدت یک ماه شروع می‌شود و باشگاه‌ها در این بازه زمانی وقت دارند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. به خاطر آن که مسابقات جام جهانی فوتسال شهریور ماه شروع می‌شود زمان نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری تمدید نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


در دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون با غلبه بر گیتی پسند اصفهان در ۲ بازی رفت و برگشت موفق شد برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار