بعد از آن که علیرضا افضل از سمت مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون کنار رفت، سرمربی فصل گذشته این تیم هم از این باشگاه جدا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آن که حمید بیغم به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون انتخاب شد، علیرضا افضل مدیرفنی این تیم هم بعد از ۲ سال حضور در تبریز تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. به دنبال این جدایی احمد باغبانباشی سرمربی موفق مس سونگون هم به همراه دستیارانش از جمع تبریزی‌ها جدا شده و فصل بعد در این تیم حضور نخواهند داشت.

حمید بیغم سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون چند گزینه را به عنوان دستیار به مسئولان باشگاه اعلام کرده است و گفته می‌شود تا اوایل هفته آینده دستیاران جدید بیغم در مس سونگون مشخص خواهند شد.

همچنین شنیده می‌شود احمد باغبانباشی سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون که فصل گذشته موفق شد این تیم را در لیگ برتر قهرمان کند، از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد همکاری دریافت کرده است. جدی‌ترین گزینه‌ای که این سرمربی با آن مواجه شده سن ایچ ساوه است. آن طور که گفته می‌شود ساوجی‌ها بعد از جدایی اصغری مقدم از این تیم به دنبال مربی‌ای هستند که بتواند فصل بعد هم سن ایچ را در بالای جدول نگه داشته و حتی به مقام قهرمانی برساند.


بیشتر بخوانید


هنوز مسئولان تیم فوتسال سن ایچ به این پیشنهاد واکنشی نشان نداده‌اند و باید منتطر ماند و دید در روز‌های آینده چه سرنوشتی برای احمد باغبانباشی رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار