در دیدار رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با استاندار آذربایجان غربی تفاهم نامه ساخت یک هزار واحد مسکونی در استان به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در دیدار رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با استاندار آذربایجان غربی تفاهم نامه ساخت یک هزار واحد مسکونی در استان به امضاء رسید.

در این تفاهم نامه که بین اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل مسکن و شهر سازی آذربایجان غربی به امضاء رسید قرار است ساخت یک هزار واحد مسکونی با مشارکت دو طرف در قالب پروژه اقدام ملی مسکن ارزان قیمت در مدت ۳ سال در شهر‌های مختلف استان احداث شود.

خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در این دیدار از اعلام آمادگی این سازمان برای مشارکت در ساخت و بازسازی کلاس‌های درسی، احیاء زمین‌های کشاورزی و فعال کردن معادنی که در زمین‌های وقفی قرار دارند خبرداد و گفت؛ قصد داریم بستر‌های درامد زایی و زمینه رفاه اجتماعی را از طریق موقوفات ایجاد نمائیم.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم در این دیدار با بیان اینکه ۱۱۲ هزار کلاس درسی جدید در استان نیاز است مشارکت از طریق موقوفات را یک فرصت ویژه دانست و تصریح کرد؛ وقف باید در خدمت مردم و رفع مشکلات آن‌ها باشد.

محمد علی شهریاری ساخت یک هزار مسکن ارزان قیمت را فرصتی مناسب برای کمک به رفع مشکل ازدواج جوانان عنوان و اضافه کرد؛ میتوان با همکاری و مشارکت تعداد بیشتری از این واحد‌ها در سال‌های آینده ساخت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.