رئیس اداره گاز چالدران از واگذاری ۸۹۰ انشعاب رایگان به اماکن مذهبی، اقشار آسیب‌پذیر، جانبازان و خانواده شهداء در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رضا فرهادی رئیس اداره گاز چالدران اظهار کرد: از زمان تصویب قانون واگذاری رایگان انشعاب گاز به اماکن مذهبی، اقشار آسیب‌پذیر، جانبازان و خانواده شهداء، در مجموع تاکنون ۸۹۰ انشعاب در این شهرستان واگذار شده و این روند همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره گاز چالدران با اشاره به واگذاری ۷۱۳ فقره انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۸۹ فقره به مددجویان بهزیستی، افزود: علاوه بر این، تاکنون ۴۹ فقره انشعاب نیز به اعضای بنیاد شهید و ۳۹ فقره نیز به اوقاف در راستای بهره‌مندی اماکن مذهبی واگذار شده است.

فرهادی با اعلام اینکه در این راستا سال گذشته ۱۷۲ فقره انشعاب رایگان واگذار شده است، گفت: از این تعداد، ۱۵۱ فقره مربوطه به مددجویان کمیته امداد، ۱۰ فقره مددجویان بهزیستی، ۷ فقره اعضای بنیاد شهید و ۴ فقره نیز اماکن مذهبی بوده است.

به گفته رئیس اداره گاز چالدران، مجموع ریالی مبلغ اخذ نشده از بابت واگذاری انشعاب رایگان در این خصوص، حدود یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال بوده است.

او در ادامه در پاسخ به اینکه آیا در طول سال مشترکی وجود دارد که از آنان هزینه‌ای بابت مصرف ماهانه اخذ نگردد؟، اعلام کرد: بله، طبق بخشنامه، مصارف اماکن مذهبی و آموزشی رایگان است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.