فرماندار تفت گفت: اصناف و بازاریان باید تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نوکار، فرماندار شهرستان تفت در دیدار با جمعی از بازاریان گفت: اصناف و بازاریان شهرستان تفت به طور مستمر در ارتباط با مردم هستند و باید تلاش خود برای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ را به کار گیرند.

او اظهار داشت: بزرگ‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا است و دشمنان در حال تلاش برای مأیوس کردن مردم برای حضور در این صحنه بزرگ هستند.

فرماندار تفت اضافه کرد: حضور حداکثری مردم درصحنه پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی و باعث افزایش قدرت و اعتبار نظام در سطح بین‌الملل است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت بیان داشت: اصناف و بازاریان همیشه در تمامی صحنه‌های انقلاب یار و یاور نظام بوده‌اند و نمونه آن را در دوران هشت ساله دفاع مقدس شاهد بودیم و در حال حاضر حضور در صحنه انتخابات و دعوت از مردم برای مشارکت در این آزمون بزرگ یکی از وظایف مهم اصناف و بازاریان شهرستان تفت است.

حجت الاسلام گلوردی امام جمعه شهر تفت نیز در این دیدار بازاریان و اصناف را به مشارکت در انتخابات و تلاش برای حضور مردم در این رویداد دعوت کرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.