حیدری گفت: انتخابات تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران و حمایت از آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با امام (ره) است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با دعوت از جامعه ورزش برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: ۲۸ خرداد، تبلور حضور ملت و یک تمرین بزرگ هم‌افزایی بین مردم ایران است و با حضور در پای صندوق‌های رای می‌توان ناگفته‌های بسیاری را برای جهان پیرامون خود طرح کنیم.

او افزود: با توجه به شرایط خاص کشور در منطقه و لزوم حمایت از آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با امام (ره) انقلاب اسلامی، حضور پای صندوق‌های رای از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حیدری بیان داشت: من نیز به عنوان متولی ورزش خوزستان از تمام جامعه ورزش اعم از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش دعوت می‌کنم که علاوه بر حضور خود در پای صندوق‌های رای، نسبت به هماهنگی و دعوت سایر اقشار جامعه به حضور در انتخابات اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، انتخابات را یک امر بسیار مهم برای تمام دولت‌ها و کشور‌ها دانست و تصریح کرد: انتخابات پیش‌رو در ایران بسیار متفاوت‌تر از انتخابات گذشته و یکی از مهمترین انتخابات در تاریخ انتخابات ایران است، زیرا حضور پررنگ ما باعث قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی خواهد شد و مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران است.

او در پایان گفت: حضور در انتخابات علاوه بر این‌که اقتدار بیش از پیش نظام و انقلاب را نشان می‌دهد، ادای دین به شهدا بوده و آینده انقلاب اسلامی، بسیار روشن است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار