مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با تصویب بودجه سال ۱۴۰۰، مستمری مددجویان کمیته امداد به طور میانگین ۶۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با پیگیری سازمان‌های حمایتی و تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مستمری خانواده‌های نیازمند در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزایش ۶۷ درصدی یافت.

او با اشاره به این که استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی، دینی و قانونی برای رفع محرومیت‌ها از الزامات کمیته امداد است، افزود: با تصویب افزایش مستمری در امسال، خانواده مددجوی تک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۹۰۰ هزار تومان و خانواده پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر این که در سال گذشته مبلغ ۳۹۰ میلیارد تومان مستمری به ۱۱۴ هزار خانوار پرداخت شد، گفت: با افزایش صورت پذیرفته در دو ماهه نخست امسال بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک معیشت به حساب مددجویان تحت حمایت در استان واریز شد.

او اظهار کرد: ۱۱۸ هزار و ۹۴۹ خانوار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و از این تعداد ۱۱۴ هزار و ۲۱۶ خانوار در قالب کمک معیشت عادی و تبصره ۱۴ به صورت مستمر و ۴ هزار و ۷۳۳ خانوار از خدمات تکی و چند خدمتی این نهاد بهره‌مند هستند.

زارع گفت: در کنار تخصیص اعتبارات دولت به نیازمندان، با حضور همیشگی خیران و نیکوکاران سعی در رفع محرومیت از میان اقشار آسیب پذیر جامعه خواهیم داشت.

او افزود: نیکوکاران همچنان می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یاریگر نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار