معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۳۱ نفر از دختران محسنین فاقد حامی بوده و تنها از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان بهره می‌برند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار و ۷۵۷ دختر یتیم و محسنین تحت حمایت حامیان هستند که از این جمع ۳ هزار و ۳۷۹ نفر از ایتام و مابقی فرزندان محسنین هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه ۹۱ هزار حامی از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، ادامه داد: حامیان در دوماه امسال ، ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به این فرزندان اهدا کردند.

او افزود: تعداد ۴۵ هزار و ۷۵۰ نفر حامی از تعداد ۱۰ هزار و ۱۶۲ نفر دختر کمتر از ۱۸ سال حمایت می‌کنند.

طاهری اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۱ نفر از دختران محسنین، فاقد حامی بوده و تنها از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان بهره می‌برند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین را بیان داشت و افزود: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه کرده و بعد از تکمیل مراحل و دریافت کد فعالسازی، وجه مدنظر خود را وارد کنند؛ لازم به ذکر است که به محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیما و بدون واسطه به حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این طرح مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.