رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد گفت:با بهره برداری از طرح‌های کشاورزی اسدآباد در هفته جهاد کشاورزی ۱۰۳ نفر مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد از بهره برداری هشت طرح کشاورزی  در شهرستان اسدآباد با  ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در هفته جهاد کشاوری خبر داد و افزود این طرح ها برای ۱۰۳ نفر شغل ایجاد ایجاد می کند.

او با بیان اینکه شش و نیم درصد از وسعت اراضی کشاورزی استان با وسعت ۳ هزار و ۸۱۹ هکتار در این شهرستان قرار دارد، ادامه داد:۴۲ هزار و ۱۵۸ نفر از جمعیت ۱۰۰ هزار و ۹۰۱ نفری اسدآباد را روستاییان عزیز تشکیل می‌دهند و تعداد بهره برداران کشاورزی در شهرستان نیز ۹ هزار و ۱۵۶ نفر است.

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد افزود: از کاهش ۱۸درصدی بارش های امسال در اسدآباد نسبت به میانگین بلندمدت و کاهش  ۲۶ درصدی نسبت به سال قبل خبر داد . 

مرادی گفت: امسال ۳۰۰۰ سرشاخه کاری باغات گردو در شهرستان به ثبت رسیده است که تحقق ۱۵۳ درصدی تا پایان اردیبهشت را نشان می دهد.

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد در ادامه متقاضیان دریافت تراکتور در این شهرستان را ۸۰۰ نفر اعلام و بیان کرد:سالانه تنها ۸۰ دستگاه تراکتور به اسدآباد اختصاص پیدا می کند.

مرادی در ادامه به ارسال ۳۱۴ پرونده از امور اراضی به دستگاه قضا اشاره کرد و بیان داشت:در مجموع ۴۷ مورد قلع و قمع اجرا و ۱۲۰ پرونده نیز به صدور برائت و موقوفی ختم شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.