معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: توسعه بخش‌های اورژانس، ICU و اتاق عمل بیمارستان شهدای لردگان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و درمان پس از بازدید از بخش‌های بخش آی سی یو کرونا، سی سی یو، جراحی زنان، اورژانس، اتاق عمل و ساختمان در حال احداث ام ار‌ای بیمارستان لردگان در جلسه‌ای مشترک با نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، ریاست، معاونین درمان و توسعه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان، بر لزوم توسعه اورژانس جاده‌ای بر اساس استاندارد‌های تعریف شده در شهرستان لردگان و شهرستان تازه تاسیس خانمیرزا تاکید نمود.

او در ادامه دسترسی به خدمات بهداشتی و درمان را از نیاز‌های جدی و واقعی مردم برشمرد و با اشاره به عدم برخورداری مرکز بهداشت و درمانی شهرستان لردگان از امکانات و فضای فیزیکی مناسب علی رغم دسترسی مناسب مردم به این مرکز، از تجهیز آن بویژه تامین تجهیزات آزمایشگاهی و رادیولوژی بمنظور تسهیل دسترسی مردم به این خدمت خبر داد.


بیشتر بخوانید


جان بابایی همچنین با اشاره به اختصاص زمین از سوی خیر در موقعیت مکانی مناسب از مساعدت وزارت بهداشت برای احداث بیمارستان در شهرستان خانمیرزا خبر داد.

او، از مسئولین دانشگاه و نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواست: با انجام پیگیری‌های لازم زمینه تسریع قرار گرفتن اعتبار مورد نیاز برای احداث این بیمارستان در ردیف بودجه‌ای را فراهم کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار