صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تولید و پخش برنامه‌های مختلف در ۲۸ خرداد، دلدادگی مردم به وطن را با افتخار انعکاس می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه جهان بین، همدل و همقدم با دیگر هموطنان، برای سرافرازی، عزّت و اقتدار میهن اسلامی با پخش برنامه‌های مختلف در روز انتخابات، شور، شعور و حضور حماسی همسایگان خورشید، پای صندوق‌های اخذ رأی را به رخ جهانیان کشیده و غیرت مردان و زنان این سرزمین را یک بار دیگر در تاریخ ایران به یادگار ثبت می‌کند.

او افزود: معاونت سیمای شبکه استانی با ویژه برنامه زنده و مستقیم «بر بام افتخار» به تهیه کنندگی بیژن علی بابایی، کارگردانی حمید کاووسی و آرمان کریمی، اجرای ابوالفضل هادی پور، سیدجلیل رضوی، زهرا کریم زاده، مینا حیدری، احمد باقری، سوسن حبیبی و فخری قائدی از ساعت ۶ صبح، انتخابات ۱۴۰۰ را پرشورتر از همیشه روی آنتن شبکه جهان بین به تصویر در می‌آورد و عشق به رهبر، میهن و ایران اسلامیِ مردم همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری را به رخ کوته نظران و حسودان این آب و خاک می‌کشاند.


بیشتر بخوانید


افشارنیا اضافه کرد: برقراری ارتباط با ستاد انتخاباتی استان، گزارش‌های مردمی پای صندوق‌های انتخابات، پخش گزارش و تصاویر زنده از حضور مقامات کشوری و استانی در محل‌های اخذ رأی، برقراری ارتباط با واحد‌های سیار و همکاران اعزامی به شهرستان‌های ده گانه استان، حضور خوانندگان استانی و ملی، دعوت از مسئولان و کارشناسان خبره در برنامه، ارتباط با شبکه‌های استانی و ملی و ... از جمله بخش‌های مختلف این برنامه حماسی هستند که از ساعات اولیه شروع رأی گیری تا پایان مهلت انتخابات، از سیمای شبکه جهان بین پخش می‌شود.

او ادامه داد: اعزام دو واحد سیار به شهرکرد مرکز استان و شهرستان لردگان برای پوشش و گزارش لحظه به لحظه حضور گسترده و یکپارچه مردم و مسئولان برگزاری انتخابات از شروع رأی گیری تا ساعات پایانی انتخابات، یکی دیگر از برنامه‌های معاونت سیمای شبکه جهان بین در روز تاریخی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ است.

افشارنیا گفت: گزارشگران عقیل عباسی و عماد صدری نژاد، تهیه کنندگان فرشاد صالحی، طیبه اسماعیلی و کارگردانان رضا قاضی و فرحناز حاتم پوری هستند.

او افزود: اکیپ پرتابل و دوربین واحد سیار هم به همه صندوق‌های اخذ رأی در سطح شهرکرد و چندین شهر سرکشی می‌کند و ارتباط و گزارش‌های خود را از طریق اینترنت زنده و مستقیم به دید مخاطبان می‌رساند و از حال و هوای انتخاباتی آگاه می‌سازد. تهیه کنندگی این بخش بر عهده حسن کیانی است.

افشار نیا اضافه کرد: معاونت صدا با ویژه برنامه «بنگ همدلی» با پنج تیم تهیه، همکاران افتخاری شهرستان‌ها و شهر‌های مختلف استان از ساعت ۶ بامداد، حضور گرم، حماسی و افتخار آفرین مردم استان را بر روی موج رادیو استانی انعکاس می‌دهند.

او ادامه داد: گزارش‌های مردمی از مرکز استان و شعب اخذ رأی، ترانه و موسیقی، بسته‌های صوتی، آنونس، کلام امام (ره) و رهبر انقلاب، گزارش همکاران افتخاری از نقاط مختلف استان، ارتباط با همکاران مستقر در شعب اخذ رأی و ستاد انتخابات استان، برقراری ارتباط با مراکز استان‌ها و شبکه‌های سراسری از جمله بخش‌های متنوع این ویژه برنامه هستندکه تا ساعت‌های پایانی اخذ رأی، از رادیو جهان بین تقدیم شنوندگان می‌شوند.

افشارنیا گفت: تهیه کنندگان سیاوش قربانی پور، کبری موسوی، رحمان داودیان، نایب صالحی، محمدرضا رسولی، فاطمه دهقانی، لیلا بابایی، زهرا اردستانی، مریم رضوی و مهشید موسویان، گویندگان مرضیه رفیعی، حامد ایرج پور، فرزین مظفری، آرزو بلالی، زهرا خنکداری، رضا علیدادی، شهلا جمشیدیان، شهرزاد شاهسمندی و مریم خلجی، گزارشگران فریده نادری، فاطمه رفیعی، مرضیه نادری، آرزو بلالی و مجید عالی پور هستند.

او افزود: معاونت خبر با اعزام ۱۰ گروه خبری در شهرستان‌های ده گانه و ۱۴ خبرنگار آزاد شهرستان ها، ارتباط زنده تصویری با ۹ شهرستان در بخش‌های مختلف تلویزیونی، اعزام گروه خبری به ستاد انتخاباتی شهرکرد و گزارش لحظه به لحظه رأی گیری و شمارش آراء، ۸ مجموعه خبری رادیویی به مدت ۸۰ دقیقه از ساعت ۸ صبح تا عصر، خبر ساعت ۱۶ به مدت ۲۰ دقیقه، ۱۱ مجموعه خبری تلویزیونی از ساعت ۸ تا ۲۳ به مدت ۱۱۰ دقیقه، مجموعه‌های خبری ۲۰ و ۲۳ به مدت ۲۵ دقیقه، انتخابات ۲۸ خرداد و حضور چشم گیر مردم بام ایران پای صندوق‌های رأی را در نقاط مختلف، پوشش خبری می‌دهد.

افشارنیا اضافه کرد: معاونت فضای مجازی با تولید و انتشار پوستر و عکس نوشت با محوریت حضور مردم و اقوام مختلف، انتشار عکس‌های حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی، تولید و انتشار ویدیوکست و موشن گرافیک با موضوع فراخوان آحاد مردم، انتشار اخبار و رویداد‌های روز انتخابات در سایت و کانال‌های فضای مجازی مرکز و استان، تولید و انتشارکلیپ تهییجی و فراخوان به شرکت در انتخابات، همچنین رصد فضای مجازی، به ایفای نقش خطیر خود در این امر مهم می‌پردازد.

او ادامه داد: معاونت فنی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم پا به پای دیگر معاونت‌ها در تمامی عرصه ها، حضوری مستمر و آگاهانه دارد و خود را برای برگزاری انتخاباتی بی نظیر و با کیفیت مهیا کرده است.

افشارنیا گفت: اعزام ۵ اکیپ پرتابل، دو واحد سیار تلویزیونی، یک واحد سیار رادیویی، یک واحد sng و دو دستگاه لینک رادیویی ماکروویو و دو دستگاه لینک دیتا تک دوربینه، آمادگی و تجهیز استودیو‌های سیما و صدا برای پخش برنامه روز انتخابات شامل دو استودیو سیما و یک استودیو رادیو و برگزاری جلسه توجیهی با خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و آموزش ارتباط تصویری بر بستر تلفن همراه با استفاده از اپلیکیشن بومی، برای انعکاس و پوشش انتخابات در سراسر استان زرخیز چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات این معاونت است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار