ملکی گفت: دهیاران باید حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان جهت تحقق اهداف توسعه پایدار روستا‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در جلسه تجلیل از بانوان کردستانی دهیاران برتر کشور در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران باید به عنوان نماینده دولت در روستا‌ها باید حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان جهت تحقق اهداف توسعه پایدار روستا‌ها باشند.

او افزود: در مورد توسعه روستا‌ها نگاه ویژه‌ای داریم و با همه توان در جهت توسعه همه جانبه مناطق روستایی تلاش خود را مضاعف می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بانوان دهیار با دارا بودن توانایی و قابلیت‌های فراوان مدیریتی می‌توانند نقش مهمی در توسعه پایدار روستایی در کردستان ایفا کنند.

همچنین بر لزوم توجه به مباحث آموزشی برای ارتقا سطح بهره‌وری مدیریتی دهیاران در استان تاکید و در ادامه ابراز کرد: در چند سال اخیر برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای برای آموزشی دهیاران استان انجام شده و نتایج مناسبی نیز برای ارائه خدمات بهتر به روستاییان حاصل شده است.

او با بیان اینکه هنر دهیاران جذب مشارکت مردم در مسیر توسعه روستایی است، اذعان داشت: با توجه به کسب عناوین برتر کشور توسط بانوان دهیار کردستانی در این رابطه در آینده حمایت‌های لازم از این بانوان در استان به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.