مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۴۰ پرونده تخلفات استاندارد در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون به ۴۰ پرونده تخلفات استاندارد در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شده است، اظهار کرد: عمده این پرونده‌ها مربوط به رعایت نکردن موازین استاندارد در تولید مصالح ساختمانی بوده است.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت این پرونده‌ها و تبعات جبران ناپذیر استفاده از کالا‌های غیراستاندارد، مقرر شده تا در جهت اثربخشی بیشتر مجازات ها، پرونده‌های این حوزه با جدیت و قاطعیت رسیدگی و اشد مجازات پیش بینی شده در قانون برای متخلفان اعمال شود.
سالاری تصریح کرد: قانونگذار مجازات‌هایی همچون تعطیلی، جریمه نقدی و قطع سهمیه را برای رعایت نکردن استاندارد در تولید کالا‌های مشمول استاندارد مشخص کرده که در این خصوص علاوه بر اعمال جریمه نقدی، حکم تعطیلی ۱۵ واحد غیرمجاز متخلف صادر و اجرا شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: شهروندان چنانچه اطلاعی از فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز و تولید کالای غیراستاندارد دارند مراتب را به اداره کل استاندارد استان گزارش کنند تا نسبت به بررسی موضوع و برخورد تعزیراتی با متخلفان اقدامات شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار