مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی جریمه گرانفروشی برای یک واحد صنفی در شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: با گزارش بازرسان سازمان صمت مبنی بر گرانفروشی گوشت قرمز توسط یک واحد صنفی در شهر شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در هیات رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به احضار متصدی این واحدی صنفی به تعزیرات حکومتی افزود: طی تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد بیش از ۵ تن گوشت منجمد سهمیه‌ای را به نرخ آزاد و بیش از نرخ مصوب به فروش رسانده و از این جهت مرتکب تخلف گرانفروشی شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با توجه به محرز شدن تخلف این واحد صنفی، هیات رسیدگی کننده فرد متخلف را به علت گرانفروشی گوشت به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
یجوری نوشتی جریمه میلیاردی انگار چن واقعا میلیاردی ....داداش ب تومن میشه ۱۵۰میلیون ..لباتو غنچه کن ..بگو ۱۵۰میلیون تومن...فکنم بهش پرایدم نمیدن دیگه
آخرین اخبار