همزمان با سومین روز از دهه کرامت، اعضای قرارگاه رسانه‌ای استان خراسان رضوی با حضور در آسایشگاه خدام امام رضا (ع) با اهداء گل از خدمات خادمان تجلیل و قدردانی کردند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جمعی از اصحاب رسانه خراسان رضوی جهت عرض خداقوت به خدام امام رضا (ع) در محل آسایشگاه خدام دربان امام رئوف واقع در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی حضور یافتند و با اهداء گل و شیرینی از زحمات و فعالیت‌های خدام این امام همام در ایام دهه کرامت تجلیل و قدردانی کردند.


عباس محمدیان دبیر قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت گفت: زائران معتقدند که خدام امام رضا (ع) نماینده این امام رئوف هستند لذا در راستای ترویج فرهنگ و معارف ناب رضوی در جامعه وظیفه خطیری دارند.


بیشتر بخوانید


محمد امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی نیز در این جلسه گفت: اصحاب رسانه همواره بازوی توانمندی در انعکاس خدمات و معنویت و نورانیت بارگاه منور رضوی هستند و آماده هستیم در بحش‌های مختلف ارتباطات خود را با اصحاب رسانه گسترش دهیم.


در ادامه این مراسم معنوی مسئول کشیک دوم خدام دربان حرم مطهر رضوی ضمن خوشامدگویی به تشریح وظایف خدام و شیوه خدمت رسانی خادمان به زائران امام رضا (ع) پرداخت.

 

انتهای پیام//م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
ممنون از اهالی رسانه قدرشناس