استاندار اردبیل:

بزرگترین مجموعه آبدرمانی در شهرستان نیر راه اندازی می‌شود

استاندار اردبیل گفت: بزرگترین مجموعه آبدرمانی شهرستان نیر در حال احداث است و فاز اول آن در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان نیر گفت: در مجموعه گردشگری آبدرمانی مروارید برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود و یکی از بهترین مجموعه آبدرمانی‌های استان اردبیل خواهد بود.

او افزود: ما به همه مسایل گردشگری در نقاط مختلف استان توجه داشته و همه نقاط استان برای ما مهم است و شهرستان نیر نیز دارای پتانسیل و ارزش گردشگری است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل به مسایل گردشگری توجه ویژه‌ای داریم که در این میان طرح آب گرم سقزچی نیر یک مجموعه راکد بوده و با انتخاب یک سرمایه گذاری مناسب و توانمند عملیات احداث ساختمان این مجموعه آبدرمانی نیز شروع می‌شود.

بهنام جو با اشاره به اینکه کاهش بیکاری در این شهرستان ملموس است افزود: با افزایش کارگاه‌های تولیدی و واحد‌های صنعتی مهاجرت معکوس در شهرستان اتفاق می‌افتد یا افرادی که اهل این شهرستان بوده و برای کار به استان‌های مجاور مراجعه کرده اند به شهرستان بر می‌گردند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۳۵ درصد آب معدنی کشور در شهرستان نیر تولید می‌شود افزود: ۴ واحد بسته بندی و تولید آب معدنی در مجموعه شهرک تخصصی آب این شهرستان در حال احداث است که این شهرستان یکی از قطب‌های صنعتی در بحث تامین و تولید آب معدنی در کشور است.

در ادامه بازدید استاندار اردبیل از پروژه‌های عمرانی شهرستان نیر مدرسه ۱۲ کلاسه شهر نیر به زمین زده شد که برای تکمیل این پروژه آموزشی مبلغ ۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و همچنین استخر پرورش ماهی ۹۰ تنی، تالار پذیرایی با صرف هزینه ۱۰ میلیارد تومان و کارگاه بتنی پیش تنیده ارس ایرانیان افتتاح شد و اعطای تسهیلات لازم برای این طرح‌ها هماهنگی و بررسی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.