شهبازی گفت:اماکن رو باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای اخذ رای در البرز پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز با اشاره به این که شور و شعور حضور در انتخابات در البرز جاری و مشهود است، گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده اند که به سرنوشت خود حساس هستند و با تمام وجود از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا دفاع می‌کنند.

استاندارالبرز افزود: ستاد انتخابات استان البرز با تعاملات سازنده و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور مهیا است.

شهبازی گفت: همچنین شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا که از طرف وزارت کشور ابلاغ شده به سرعت رعایت خواهد شد و برای این منظور پیش بینی لازم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز انجام شده است.

او افزود: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تسریع در روند اخذ رای، تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رای در البرز به شکل قانونی و متعارف افزایش یافته است.

استاندار البرز گفت: در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ رای گیری از ساعت ۷ صبح آغاز می‌شود و رای گیری با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی البرز در اماکن رو باز انجام می‌شود.

او با بیان این که رای گیری در ۵۳۱ شعبه اخذ رای کرج به صورت تمام مکانیزه انجام می‌شود، گفت: بر این اساس نتایج با سرعت بالاتری اعلام می‌شود.

انتهای پیام / ر. ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.