مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شنیده شده است دو کاندیدایی که قبلا در خدمات شهری کرج مسئولیت داشته‌اند با پاکبان‌ها جلسه برگزار می‌کنند و این روزها به فکر تجلیل و کارت هدیه برای این زحمتکشان افتاده‌اند و دارند به نوعی نان را به نرخ روز می خورند.

می‌گویند طرف تا احساس کرده است که اقبال عضویت در شورای شهر کرج را دارد قلم دست گرفته و پست‌های شهرداری را به بقیه وعده می‌دهد.

جعل مدرک شنیده بودیم اما رزومه سازی از عجایب این روزهای انتخابات است.

می‌گویند آقا و خانم کاندیدای شورای شهر کرج که کلا سه ابلاغ در دوران کاری برایش زده شده در پوسترهایش طوری رزومه سازی کرده که کابینه دولت نیز انگشت به دهان مانده است.

ماجرای لیست بندی‌های نفس گیر

 لیست بستن های جریان های انتخاباتی برای معرفی کاندیداهای شورای شهر، فراوانی روسای ستاد یکی از کاندیداهای مطرح ریاست جمهوری در البرز و اسپانسری آقای پیمانکار شهرداری برای خواهرش در انتخابات شوراها، از خبرهای دیگر انتخاباتی شوراهای البرز در این روز ها است.

برگزار کنندگان انتخابات در بی طرفی بستر حضور مشارکت را فراهم کنند

عزیزاله شهبازی، استاندار البرز در نشست شورای معاونان استانداری و فرمانداران استان گفت: دستورالعمل های بهداشتی و شیوه نامه های برگزاری انتخابات ابلاغ شده و تمامی فرمانداران و معاونان باید اشراف کامل به تمامی این موارد داشته باشند.

شهبازی با بیان این که  باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود، خطاب به فرمانداران و مدیران، افزود : شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه ای به مسئولیت ها و وظایف خود عمل کنید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.