حقیقی گفت: برای انتخابات ۲۸ خرداد دستورالعمل های بهداشتی بومی سازی شده و به دقت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس گفت: در یک هفته گذشته تعداد pcr در شهرستان‌ها کاهش یافته است، اما روند کاهشی بیماری همچنان کند است و برای رسیدن به وضعیت مطلوب تست pcr باید به ۱۰ درصد کاهش یابد.


او با اشاره به رهگیری خوب در تست کرونا و با قدردانی از بسیج و حوزه بهداشت و درمان گفت: با توانمندی متخصصان بیمارستانی مدافعان سلامت و همیاران سلامت بر اساس آمار و شاخص‌ها تعداد فوتی‌های یک چهارم بسیار کمتر از موج سوم شد.


 رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس در ۲ ماه گذشته ۸ هزار نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها بستری شدند که سه برابر ۱۴ ماه گذشته بود و امروز به ازای هر هزار نفر ۳۳۰ نفر تست سرپایی کرونا دادند و این موفقیتی برای استان زنجان  است.


استاندار زنجان به در پیش بودن ۲۸ خرداد روز انتخابات اشاره کرد و افزود: برای انتخابات دستورالعمل های بهداشتی تدوین و بومی سازی شده و در جشن ملی ایرانیان شاهد انتخاباتی سالم، رقابتی با شکوه و در امنیت کامل خواهیم داد.


حقیقی با بیان اینکه  هزار و  ۶۳ شعبه اخذ رای در استان زنجان پیش بینی شده که تعداد شعب ۱۵ درصد افزایش یافته است گفت: بخاطر این افزایش تعداد شعب ۲۷ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان زنجان مشارکت خواهند داشت که برای همه این عوامل و رای دهندگان موارد و نکات بهداشتی تدوین شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.