مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های رشته هندبال در استان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان اردبیل گفت: ورزش استان اردبیل در ریل توسعه قرار گرفته است و شرایط کرونا نتوانسته تاثیر منفی بر ورزش استان بگذارد و با یک هم افزایی و نظم خاصی که در ورزش استان حاکم شده است ورزش استان اردبیل مسیر توسعه را پیدا کرده است.

او افزود: با توجه به اینکه رشته هندبال نیاز به زیر ساخت های خاصی ندارد و با توجه به اینکه سالن های خوب و با کیفیتی در استان وجود دارد، استان اردبیل می تواند رشد خوبی را در این رشته داشته باشد و با استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستانها باید به سمت روزهای درخشش خود برود و انتظار ما از این رشته ورزشی و وززشکارانش بالا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: هندبال استان از مربیان و ورزشکاران توانمندی در بخش بانوان و آقایان بر خوردار است و از این ظرفیت باید به نحو احسن در شهرستانها استفاده گردد .

انوشیروانی با اشاره به لزوم استعداد یابی هندبال اظهار کرد: در راستای استعداد یابی این رشته باید اهتمام ویژه داشته باشیم و با همکاری آموزش و پرورش و ظرفیت هیات دانش آموزی در این حوزه اقدام شود.

او افزود: هند بال کشور در سال های اخیر عملکرد خوبی را داشته است و سعی خواهیم کرد در روند روبه رشد این رشته ورزشی حمایت های لازم را انجام داده و اقدامات لازم را برای رشد ورزش هند بال در شهرستانها نیز انجام دهیم.

انوشیروانی ادامه داد: توسعه رشته هند بال خیابانی و ساحلی نیز از برنامه های مهم است که اقدامات لازم برای ایجاد زمین هند بال ساحلی و خیابانی و ساحلی انجام خواهیم شد و همچنین از ظرفیت دستگاه های اجرایی به ویژه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این خصوص بهره خواهیم برد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: انتظار می رود در رشته هندبال به حوزه بانوان هم توجه ویژه شود و همچنین در برگزاری مسابقات استانی و راه اندازی لیگ استانی در بین شهرستانها نیز باید برنامه ریزی مدون صورت گیرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.