بازرسی از کارگاه‌ها و نظارت بر حسن اجرای تکالیف قانونی کارفرمایان در برابر کارگران به کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی واگذار گردید.

وحید وزیری زاده رئیس اداره بازرسی از کارگاه های سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص بازرسی از کارگاه‌های استان گفت: شناسایی بیمه شدگان و فراهم آوردن زمینه برای استفاده بیمه شدگان از مزایای قانون تامین اجتماعی و نظارت بر حسن انجام تکالیف قانونی از سوی کارفرمایان با انجام بازرسی از کارگاه‌ها میسر می‌گردد.

او افزود: به این منظور با هدف اجرای مواد ۳۹، ۴۷ و ۱۰۱ قانون تامین اجتماعی، معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ با صدور بخشنامه‌ای انجام فرآیند بازرسی از کارگاه‌ها را به کارگزاری‌های رسمی سازمان واگذار نمود.

وزیری زاده بیان کرد: به منظور اجرایی نمودن فرایند مذکور جلسه‌ای با حضور ضیاء صباغ معاونت منابع بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان دیگر روسای ادارات اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار گردید و نسبت به تبیین وچگونگی اجرای انجام بازرسی از کارگاه‌ها از سوی کارگزاری‌ها تصمیم گیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.