مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های این سازمان در ایام نوروز را ۳۲۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیش از ۱۲۴ هزار نفر در تعطیلات نوروزی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مراجعه کردند که حدود ۲ هزار بیمار از این تعداد بستری شدند.

او با اشاره به تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی افزود: در این مدت تعداد ۱۲۴ هزار و ۶۸۳ بیمار به صورت سرپایی ویزیت و از این تعداد یک هزار و ۶۹۶ بیمار در بخش‌های مختلف بستری شدند که ۳۲۰ نفر آن‌ها بیمار کرونایی بودند.

جلیلی با اشاره به خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در ایام نوروز بیان داشت: به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به بیمه شدگان و مستمری بگیران، مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان شامل؛ ۶ بیمارستان و ۸ پلی کلینیک در شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، بندرماهشهر، بندرامام خمینی (ره)، بهبهان، مسجد سلیمان، شوشتر و دزفول به بیمه شدگان و مردم ارائه خدمت کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ۲۳۰ مورد جراحی نیز به صورت اورژانسی و الکتیو در این بیمارستان‌ها انجام گرفت، ادامه داد: با توجه به آغاز موج چهارم بیماری کرونا و شرایط قرمز استان بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع) اهواز و ۱۷ شهریور آبادان به صورت کامل و همچنین بخش‌هایی از بیمارستان‌های امام موسی کاظم (ع) ماهشهر و مصطفی خمینی بهبهان در اختیار مبتلایان به کرونا هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.