مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۱۷ مرکز شهری و روستایی برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ مرکز روستایی و شهری تزریق واکسن کرونا در این شهرستان فعال بوده و این مراکز شامل ۲ مرکز تجمیعی واقع در بیمارستان موقت و دانشگاه آزاد، ۴ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، یک پایگاه ثابت واقع در بیمارستان و ۱۰ مرکز روستایی است.

حسینی افزود: برای افرادی از گروه‌های هدف که به دلیل ناتوانی امکان مراجعه به مراکز را نداشته باشند از طریق اکیپ سیار و مراجعه حضوری کادر درمانی به منزل یا محل مورد نظر اقدام به تزریق واکسن خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روند دریافت سهمیه واکسن شهرستان در مقطع فعلی کند شده است، اذعان کرد: هم اکنون اولویت تزریق واکسن به افرادی است که دوز اول واکسن را دریافت کرده و منتظر دریافت دوز دوم خود هستند، انجام می‌شود.

او بیان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.