تکلیف هزار کودکی که سالانه به مراکز بهزیستی خراسان رضوی اضافه می‌شوند، از طریق تحویل به خانواده یا بستگان، یا فرزندخواندگی و یا پذیرش در دیگر مراکز روشن می‌شود.


شهره شاهرودی سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: ۱۷۰۰ فرزند در مراکز بهزیستی خراسان رضوی نگهداری می‌شوند که از این تعداد ۷۶۰ دختر ومابقی فرزندان پسر می‌باشند.

او افزود: در سال ۱۰۰۰ کودک به این مراکز وارد می‌شود و خروجی این کودکان یا بصورت تحویل به خانواده یا بستگان و یا بصورت فرزندخواندگی و یا پذیرش در دیگر مراکز می باشد، کودکان زیر دوسال در شیرخوارگاه  و بچه‌های بالای سه سال در مراکز قرنطینه نگهداری می‌شوند.

 


بیشتر بخوانید 


سرپرست معاونت اجتماعی بهزیستی ادامه داد: ما در این مراکز بچه‌ها را تا ۱۸ سالگی براساس علایق و استعداد به توانمندی و تخصص می‌رسانیم و در صورت پذیرش به خانواده و یا بستگان تحویل می‌دهیم و در صورت عدم پذیرش در مراکز قرنطینه نگهداری می‌شوند.

 

باران هدیه الهی


خانواده آقای رفوگران باران را به فرزندی قبول کرده‌اند، در این رابطه خانم رفوگران گفت: باتوجه با نیت قلبی خود مبنی بر پرورش یک کودک بی‌سرپرست اقدام به پذیرش باران از مرکز بهزیستی استان کردم.

او افزود: ما دو پسر ۲۰ ساله دوقلو داریم که برای داشتن فرزند دختر به مرکز بهزیستی مراجعه کردیم. وجود باران در خانه مایه خیر و برکت و رحمت است.

انتهای پیام //ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.