معاون فرماندار و جانشین ستاد مدیریت کرونای لارستان گفت: تمهیدات بهداشتی در ۱۳۹ شعبه رای گیری لارستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد دلاور معاون فرماندار و جانشین ستاد مدیریت کرونای لارستان بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونای شهرستان لارستان برای هر شعبه رای گیری یک مامور بهداشتی حضور دارد و از نزدیک موارد و شیوه نامه های بهداشتی را نظارت و کنترل می کند.

او، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها و تدابیر لازم  پنج تیم گشت و کنترل ویژه برای نظارت بهداشتی در روز رای گیری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به طور مستمر ومنظم در محل ها و شعبه‌های رای گیری حضور  می یابند.

دلاور با اشاره به تبلیغات نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا ،ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا باید ۷۰ درصد تبلیغات در فضای مجازی و بهره مندی ازرسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی باشد.

معاون فرماندار و جانشین ستاد مدیریت کرونای لارستان، افزود: این ۳۰ درصد تبلیغات محیطی نیز باید در فضاهای باز باشد زیرا نامزدهای انتخابات شوراها می توانند با ایجاد خلاقیت و ابتکارات در نحوه تبلیغات خود به ایجاد شور و شعف انتخاباتی و  تشویق بیشتر مردم به حضور در صحنه انتخابات کمک کنند.

بیش از پنج هزار نفر مجموع کل عوامل و برگزار کننده دخیل و سهیم در برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در لارستان هستند.

بر اساس اعلام فرماندری ویژه لارستان، تعداد افراد تایید صلاحیت شده در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در هفت شهر این شهرستان را که به تایید نهایی هیات مرکزی نظارت رسید بر اساس ماده ۵۴ قانون انتخابات شوراها ۱۱۵ نفر است.

تعداد ۳۹ داوطلب در شهر لار، ۱۰ نفر جویم، ۹ نفر بنارویه و هشت نفر نیز در شهر بیرم تایید صلاحیت شدند و برای حضور و رقابت در این عرصه حضور دارند و در شهرهای عمادشهر، خور، دهکویه و لطیفی نیز به ترتیب هفت، ۱۱، ۱۸ و ۱۳ نفرتایید نهایی شدند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان ‌دوره ‌مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا   ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار