رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تأمین و توزیع مرغ موردنیاز بازار همدان وجود ندارد.

جواد عاشوری,رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تأمین و توزیع مرغ موردنیاز بازار همدان وجود نداردگفت:تمامی واحد های توزیع کننده مرغ به صورت روزانه از سوی سازمان صنعت و معدن و اصناف بازرسی می شوند و با متخلفان برخورد می کنند.

او با اشاره به اینکه روزانه ۵۰ تا ۶۰ تن مرغ گرم در همدان توزیع می‌شود تصریح کرد: قیمت مصوب هر کیلو مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰تومان است و همه واحدها موظف به رعایت این نرخ هستند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با تأکید بر اینکه قیمت مصوب به‌صورت کشوری است و در همه مناطق یکسان است افزود: نوع برچسب و برند مرغ هیچ تأثیری در افزایش نرخ آن ندارد و اگر واحدی به‌بهانه عناوینی مانند مرغ شمال و مهاباد اقدام به گرانفروشی کند تخلف کرده است.

عاشوری بیان کرد:در استان همدان ۱۳۰,تا۱۴۰تن مرغ و در شهرستان همدان روزانه ۵۰تا۶۰,تن مرغ توزیع می شود که برای توزیع کنندگان ۲۳ هزار و نهصد تومان و برای مصرف کنندگان ۲۴ هزار و نهصدتومان فروخته می شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان یادآورشد: قیمت هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ها بین ۱۴ و ۱۵ هزارتومان و برای مصرف‌کننده به‌نرخ هر شانه‌ ۳۵ تا ۳۶هزار تومان فروخته می‌شود.

عاشوری گفت: وضعیت جوجه‌ریزی در استان خوب است و کمبودی وجود ندارد .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.