معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

موانع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید رفع شود

کوثری گفت: باید تمام موانع را رفع کنیم تا شاهد یک مشارکت حداکثری و پرشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان همانند سال‌های گذشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد اجرایی انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: باید این آمادگی را داشته باشیم که بدون حاشیه و با آمادگی کامل انتخابات روز جمعه را برگزار کنیم.

او افزود: بخشداران ما در این دوره از انتخابات بویژه در مرحله ثبت‌نام خوب ظاهر شدند و مدیریت ثبت‌نام‌ها مهمترین دغدغه ما بود که برطرف شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بحث خرابی دستگاه‌های احراز هویت با هماهنگی وزارت کشور این دستگاه‌ها افزایش پیدا کرد لذا دغدغه ما تا حد زیادی رفع شده است.

او  بیان کرد: در بحث انتخابات نیز تقسیم وظایف کردیم ستاد‌های مختلف تشکیل شد برای اینکه هر یک وظیفه خود را بداند و آگاه باشد که متولی کدام کار است.

کوثری خاطرنشان کرد: پنج روز دیگر تا انتخابات باقی‌مانده در این مرحله باید نگاه خود را فرا بخشی کنیم تا یک هم‌افزایی بین بخش‌ها صورت گیرد.

او  ادامه داد: در بحث انتخابات چند نکته ضروری است اول سلامت انتخابات، دوم بی‌طرفی در انتخابات، سوم رقابت در انتخابات، چهارم امنیت انتخابات و پنجم مشارکت در انتخابات بسیار اهمیت دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهارداشت: مهمترین بخش برگزاری انتخابات ایجاد امنیت و آرامش برای حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای است.

محمد هادی مرعشی بیان کرد: گرچه تهدید امنیتی در سیستان و بلوچستان گزارش نشده، اما تدابیر امنیتی لازم اتخاذ شده تا شاهد یک انتخابات امن در این استان باشیم.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار