نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید بیش از پیش به حفاظت از محیط زیست توجه شود و متجاوزان به حریم جنگل ها دستگیر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین  آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی ، با گرامیداشت هفته محیط زیست و تاکید بر ضرورت حفاظت از محیط زیست، گفت: خوشبختانه توجه به صیانت از محیط زیست در جامعه بسیار بهتر شده است.

او افزود: زمانی که مردم در منطقه‌ای قلع و قمع درختان را مشاهده می‌کنند سریعا گزارش می‌دهند و این بسیار خوب است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر لزوم نگهداری از جنگل ها، گفت: جنگل‌ها و مراتع نقش پر ارزشی در زندگی انسان ها دارند و جنگل های ارسباران شمال دوم ایران هستند.

او گفت: باید بیش از پیش به حفاظت از محیط زیست توجه شود و متجاوزان به حریم جنگل ها دستگیر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم کاهش آلایندگی در بخش صنعت، گفت: امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده است و تجهیزات طبیعت دوست موجود است، صنعتگران باید برای تهیه این تجهیزات و فیلتر‌ها هزینه کنند تا محیط زیست تمیز‌تری داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن تشکر از همکاران  اداره حفاظت  محیط زیست آذربایجان شرقی، محیط بانان و... که همواره در تلاش برای صیانت از محیط زیست هستند، گفت: فعالیت نهاد‌ها و تشکل های مردم نهاد و دوستداران طبیعت نیز بسیار شایان تقدیر است، این عزیزان همواره کار‌های بزرگی برای حفظ محیط زیست انجام داده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.