۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۰۵ مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند که ۱۵۴ هزار نفر بیشتر از دوره قبلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین حسن‌نژاد رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۰۵ مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: تعداد واجدان شرایط رای دادن در دور قبل ۲ میلیون و ۳۱۹هزار و ۸۸۲ نفر بوده است.

او تعداد رای‌اولی‌ها استان را نیز ۵۱ هزار و ۵۳۲ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۶هزار و ۷۴ نفر پسر و ۲۵ هزار و ۴۵۸ نفر دختر هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران ادامه داد: ۴ هزار و ۱۶۲شعبه اخذ رای شورا‌های اسلامی در استان پیش بینی شد که از این تعداد ۴۹۸ شعب اخذ رای سیار، تعداد یک‌هزار و ۵۳۱ شعب شهری، ۲هزار و ۶۳۱ شعب روستایی و ۲۶۸ شعب مکانیزه است.

حسن‌نژاد مجموع شعب اخذ ریاست جمهوری و خبرگان رهبری در مازندران را نیز ۴ هزار و ۵۲ شعب اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶۸ شعبه سیار، یک‌هزار و ۵۳۱ شهری، ۲هزار و ۵۲۱ شعبه روستایی است و شعبه مکانیزه برای جمع آوری آرای ریاست جمهوری و خبرگان رهبری در استان وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: ۵۶ هزار ۷۷۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در استان مازندران همکاری می‌کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.