برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده رود معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی ژیان پور رییس چهارمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود گفت: در بخش آزاد، رتبه نخست به‌طور مشترک به محمدصادق افشاری دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی با داستان «بوی چرم می‌داد و عطر نگاه» و بهزاد ناظمیان دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی با داستان «اسباب‌کشی بزرگ»تعلق گرفت.

او ادامه داد: در بخش ویژه زاینده رود نیز مهری مصور دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی موسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان پیشرو با داستان «قایق دراگون بوت» رتبه نخست را کسب کرد.

رییس چهارمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی داستان کوتاه زاینده‌رود بیان کرد: در بخش کوتاه کوتاه رتبه نخست به امیرحسین فرزان کیا با داستان «شکار» تعلق گرفت.

ژیان پور افزود: در بخش دانشجویان ایرانی خارج از کشور مانا خسروشاهی دانشجوی کارشناسی مطالعات تنش‌ها و حقوق بشر او‌های کانادا با داستان به نام« او که در این نزدیکی‌ها گم شد» مقام نخست را بدست آورد.

او عنوان کرد: همچنین در این جشنواره از خسرو عباسی خودلان در بخش آزاد با داستان هندی «من فضل ربی» ، ابوالفضل آقائی‌پور در بخش آزاد با داستان «چکاوک‌ها» ، عماد جعفری در بخش آزاد با داستان «ملاقات در برهوت» ، یاسمن اکبرپور در بخش ویژه زاینده‌رود با داستان «محبوب با وقار» و محسن ایوبی در بخش داستان کوتاه با داستان «فراموشی» قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.