نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران برای همه، دولت برای همه، زندگی برای همه، ثروت و قدرت برای همه است و ما این کار را با تکیه بر حمایت‌های شما ملت انجام و دوباره استان‌ها و اقوام ایرانی را به میدان می‌آوریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محسن رضایی، نامزد انتخابات ریاست جمهور روز شنبه۲۲ خرداد در شبکه البرز با اشاره به ظرفیت‌های کشور گفت: سرزمین ایران بهترین قطعه عالم است، از چشم انداز‌های بدیع؛ اقلیم‌های متنوع، پوشش گیاهی و چهارفصل همیشه پربازده آن طبیعتی را بوجود آورده است که گویی جهان کوچکی در ایران ما شکل گرفته که از همه قاره‌های عالم قطعه‌ای در ایران وجود دارد.

نامزد انتخابات ریاست جمهور افزود: ایران سرزمین اقوام، قبیله‌های سرشار از غرور، رویا‌های مالامال از پاکی، شور و مردم پاک نهاد به زلالی چشمه‌های جوشان عالم است، هر صدفی را از گوهر آن می‌توان شناخت و ایران را باید با ایران شناخت. طبیعتش، هنرش، ادبیاتش، نوابغش، مردم مهمان نوازش و بنا‌های باشکوه و سابقه تاریخی چند هزار ساله ایران اسلامی حکایت از این گوهر پاک و کمیاب در عالم می‌کند.

رضایی گفت: هنر امام (ره) و انقلاب اسلامی این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام همه ایرانی‌ها را دور هم جمع کرد، انسجام بزرگی بوجود آورد و ما دوباره یکی شدیم، واحد شدیم و بلند شدیم و بر روی قامت خود ایستادیم، اما سیاست‌های نادرست دولت‌ها در این دو الی سه دهه اخیر باعث شد که این توانایی عظیم و این قامت بلند ایران خم شود و در مقابل مشکلات احساس ناتوانی و گاهی ناامیدی دست بدهد، ما می‌خواهیم قیام کنیم و بر روی پای خود بایستیم و حرکتی را از نو با دولتی نو آغاز کنیم، آری آغاز جدید.

او افزود: امام (ره) در انقلاب اسلامی اقوام و تمام استان‌ها را دور هم جمع کرد و یک اتفاق بزرگ صورت گرفت، انقلاب به پیروزی رسید و نه غرب و نه شرق هیچ کدام نتوانستند در برابر ایرا ن بایستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهور گفت: برای بار دوم امام (ره) تمام استان‌ها و اقوام را جمع و یک جنگ تحمیلی که پنج استان ایران اشغال شده بود و بیش از ۴۰تا۵۰ کشور پشت سر صدام حسین بود، تمام آن‌ها را به زباله دان تاریخ فرستاد، آیا نمی‌توانیم تمام استان‌ها و اقوام دور هم جمع شده و بار دیگر حرکت سومی را آغاز کنیم که به طور قطع با رهبری مقام معظم رهبری و با وجود جوانان غیرتمندی که در دل شما هموطنان وجود دارد چرا برای بار سوم نتوانیم قیام کنیم؟

رضایی گفت: قیام فرهنگی – اقتصادی، قیام شکستن محاصره اقتصادی، قیام پیشرفت‌های بزرگ، قیام برای زندگی‌های بهتر و تشکیل دولت وحدت ملی، قیام برای این که تمام ایرانی‌ها ایرانی هستند و شهروند درجه یک و دو در قاموس نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.

او افزود: این طور نیست که از قبل انتخابات مهندسی شده باشد و فردی بیرون بیاید، بلکه این شما هموطنان هستید که سرنوشت صندوق‌ها را تعیین و خواهید گفت که اراده اصلی در دستان شما است، آری ما دوباره می‌خواهیم آغاز کنیم.

رضایی گفت: قیام سوم، قیام برای زندگی بهتر است برای بهزیستی، سربلندی کشاورزان، کارگران، بازنشستگان، برای زدون غم و غصه از چهره بهترین مردمان روی زمین یعنی ایرانی‌ها و قیام برای پیشرفت ایران، برای دست‌یابی به قله‌های بلند همانطور که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما چنین کاری را انجام دادیم، اما شرطی دارد و آن این است که همگی با هم حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/ر .ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.