سیاوش وحدت گفت: ماشین آتش نشانی شهرک صنعتی فاروج خریداری شد و ایستگاه آتش نشانی تجهیز و آماده خدمات رسانی به شهرک صنعتی فاروج می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: با توجه به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحد‌های تولیدی، با احداث و خرید و تجهیز خودرو‌های آتش نشانی و همچنین اجرای برنامه‌هایی از قبیل شناسایی و پایش واحد‌های صنعتی پرخطر و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به واحد‌های صنعتی، سعی بر این است تا بروز هرگونه حوادث احتمالی در شهرک‌های صنعتی کاهش یابد.


بیشتر بخوانید 


او گفت : هدف از ساخت و احداث این ایستگاه‌ها، کاهش زمان رسیدن به محل حادثه و ارتقاء ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین صیانت از جان و مال واحد‌های تولیدی و صنعتی است.

وحدت بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده تاکنون ۵ ماشین آتش نشانی با تجهیزات کامل در ۵ شهرک صنعتی استان مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: با توجه به تعداد صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی، هم اکنون در ۵ شهرک صنعتی بجنورد، بیدک، اسفراین، شیروان و فاروج ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که به بهره برداری رسیده اند و ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی مانه و سملقان در حال احداث می‌باشد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.