استاندار گیلان گفت: ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها و هوادارانشان دستورالعمل‌های کرونایی را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان گفت: به واسطه رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم، شاهد کنترل شیوع بیماری و کاهش قابل ملاحظه تعداد مبتلایان، بستری شدگان و نیز شمار شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی در استان بوده ایم.

او ضرورت استمرار مراقبت‌ها و مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: با توجه به اعلام میانگین مراعات دستورالعمل‌ها در سطح کشور به میزان ۷۰ درصد و ۶۵ درصد در گیلان، لازم است میزان رعایت توصیه‌های بهداشتی در استان، افزایش یابد.

استاندار گیلان اظهار داشت: با توجه به ایام تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و برپایی نشست‌های تبلیغاتی، رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی مربوطه به ستاد‌های انتخاباتی اعلام و توسط رسانه‌ها نیز اطلاع رسانی شود.

زارع با ابراز امیدواری اینکه با همراهی ناظران و مجریان شاهد انتخاباتی خوب، قانونمند، سالم از حیث برگزاری و سلامت جان مردم داشته باشیم، تصریح کرد: فرمانداران در خصوص مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب أخذ رأی و ستاد‌های استانی و شهرستانی، دقت لازم را انجام دهند و ناظران بهداشتی نیز به صورت مستمر رصد کنند.

بر اساس آخرین تحلیل‌ها و اطلاعات کرونا، گیلان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در مرحله شکننده قرار دارد.

۲۲۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.