نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا در گیلان برای تبلیغات در فضای مجازی حضور پررنگ دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان گیلان و  هوادارانشان با شروع تبلیغات رسمی برای موفقیت در روز انتخابات حضور چشمگیری در فضای مجازی دارند.

این نامزد‌های انتخاباتی پس از اعلام رسمی اسامی نهایی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده، بلافاصله با درج کد انتخاباتی خود بر پوستر‌های تبلیغاتی و انتشار برنامه‌ها و سخنرانی‌های ستاد‌های خود از تریبون فضای مجازی در حال تبلیغات هستند.

لایو‌های اینستاگرامی و انتشار همزمان سخنرانی‌ها از طریق صفحات رسمی و پایگاه‌های معتبر خبری و برگزاری مناظره‌ها در فضای مجازی بین نامزد‌های شوراها، بخشی از فعالیت‌های فعالان رسانه‌ای گیلان در دنیای فضای مجازی است.

ائتلاف‌ها در فضای مجازی استان رنگ و بوی دیگری گرفته است و به جُز انتشار لیست‌های حمایتی حزب‌های مختلف و نامزد‌ها در گوشه و کنار گیلان، حالا برخی صفحات اینستاگرامی که از قبل، فعالیت انتخاباتی خود را با نظرسنجی و انعکاس خبر‌های انتخاباتی شروع کرده بودند هم با انتشار لیستی، حمایت خود را از برخی نامزد‌های مورد نظرشان رسما اعلام کرده اند.

تبلیغات انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در گیلان از نخستین ساعات روز پنج شنبه ۲۰ خرداد ماه آغاز شد.

این تبلیغات تا ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ یعنی یک روز قبل از آغاز زمان رأی گیری ادامه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.