۱۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۶ نفر در شهرستان کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم دارایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : به میمنت هفته جهاد کشاورزی و با همت و تلاش کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه هر ساله ده‌ها طرح در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد و در هفته جهاد کشاورزی امسال ۱۱ طرح بخش کشاورزی شهرستان کرمانشاه، با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۶ نفر در دهستان‌های تابعه شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به اینکه اکثر طرح‌های افتتاحی این شهرستان مربوط به بخش‌های تولیدات دامی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و باغبانی می‌باشد، گفت : از ۱۱ طرح یادشده ۷ طرح مربوط به پرواربندی بره و گوساله، ۲ طرح در خصوص احداث گلخانه، یک طرح در زمینه احداث سردخانه بالای صـفر درجه سانتیگراد و یک طرح کلنگ زنی در زمینه احداث کانال آبیاری عمومی در روستای قیسوند بیلوار است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: هفته جهاد کشاورزی، فرصتى است تا تلاش مسئولان و پرسنل متعهد جهاد کشاورزی را ارج نهاده و خدمات دولتمردان خدمتگزار را سپاس گوییم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.