رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲ شهرستان هندیجان و امیدیه از وضعیت قرمز خارج شدند و با این حساب هیچ شهرستانی در خوزستان در این شرایط قرار ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هیچ کدام از شهرستان‌های خوزستان در حالت قرمز کرونایی قرار ندارند.

او افزود: بر پایه این گزارش شهرستان‌های هندیجان، امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان، دزفول، اندیمشک، شوش، اهواز، کارون، شادگان، خرمشهر، آبادان، ماهشهر، رامشیر، دشت آزادگان و شوشتر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

ابول نژادیان بیان کرد: همچنین ۹ شهرستان هفتکل، باوی، حمیدیه، اندیکا، آغاجاری، باغملک، گتوند، لالی و هویزه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تا کنون به دلیل شرایط کرونایی در ۲ شهرستان هندیجان و امیدیه خوزستان همچنان در وضعیت قرمز بود که پس از تغییر رنگ این شهرستان ها، حالا خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شد.

همچنین وضعیت واکسیناسیون نیز که طی چند روز اخیر با مشکلاتی از جمله کمبود مواجه شده بود، مساعد‌تر شده و با ورود محموله‌های جدید و واکسینه شدن سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای انتظار می‌رود شرایط بهبود یابد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.