مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هزار دستگاه کولر آبی میان مددجویان تحت حمایت این نهاد فاقد هرگونه تجهیزات سرمایشی توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: توزیع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی میان مددجویان فاقد این لوازم از رویکرد‌های این نهاد است.

او افزود: هر ساله در فصل پاییز و بهار تجهیزات گرمایشی و سرمایشی شامل آبگرمکن، بخاری گازسوز و کولر آبی تهیه و میان مددجویان ساکن مناطق محروم و دارای اولویت توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: امسال نیز توزیع هزار دستگاه کولرآبی در آستانه دهه کرامت در مناطق محروم و گرمسیر استان آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه توزیع لوازم گرمایشی نیز با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان انجام می‌شود ادامه داد: پارسال در ۳ مرحله، هزار و ۴۰۰ دستگاه بخاری گازسوز و ۵۵۰ دستگاه آبگرمکن میان خانواده‌های نیازمند و فاقد این لوازم توزیع شده است.

محمدی گفت: همچنین در مرحله چهارم نیز ۲۲۰ دستگاه آبگرمکن و بخاری گازسوز با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.

شایان ذکر است، خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار