برق ادارات شرکت گاز گیلان با هدف افزایش پایداری جریان برق هر روز به مدت ۲ ساعت قطع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حسین اکبر،  مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: به دلیل افزایش دمای هوا و برای پایداری جریان برق در استان، جریان برق ادارات گاز استان هر روز تا پایان فصل گرما، به صورت داوطلبانه، از ساعت ۱۲:۳۰ تا پایان وقت اداری قطع می‌شود.

او ، با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه نیروی برق در فصل گرما، افزود: برای جلوگیری از قطع برق در حوزه‌های مختلف مصرف در گیلان، جریان برق اداره مرکزی و ادارات گاز استان که به ژنراتور مجهز هستند، هر روز به مدت ۲ ساعت قطع می‌شود.

 مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: با وجود قطعی برق ادارات استان، تمهیدات لازم برای برقرار ماندن جریان برق به وسیله ژنراتور‌ها به عمل آمده تا بدون معطلی، روند خدمت رسانی به مردم و مشترکان ادامه یابد.

حسین اکبر،  با قدردانی از تلاش کارکنان و متخصصان این اداره کل برای خدمات رسانی به مردم استان، تصریح کرد: این شرکت برای صرفه جویی در مصرف برق علاوه بر اجرای داوطلبانه طرح مدیریت مصرف برق ادارات، اقدامات موثری از قبیل استفاده از پنجره‌های دوجداره برای کاهش هدر رفت سرما، سرویس وسایل برقی برای افزایش راندمان این وسایل، خاموش کردن لامپ‌های اضافه و دستگاه‌های برقی غیرضروری انجام داده است.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: شرکت گاز ، قطع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.