مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: سیاست شرکت گاز توسعه خدمات در مناطق دورافتاده و کمتربرخوردار مرزی خراسان رضوی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به مرز مشترک خراسان رضوی با دو کشور ترکمنستان و افغانستان گفت: در حال حاضر ۲۳ شهر و ۵۹۲ روستای مرزی خراسان رضوی با ۲۴۱ هزار و ۲۹۴ مشترک از نعمت گاز برخوردار هستند که از این آمار ۳۳ هزار و ۲۵۸ مشترک شهری و ۱۰۸ هزار روستایی است.

او با بیان این مطلب که هم‌اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۸۸ درصد خانوار واجد شرایط روستا‌های مرزی استان گاز دارند افزود: در بخش شهری برای بهره مندی ۱۷۷ هزار و  ۱۷۰ مشترک از نعمت گاز، هزار و  ۵۳۲کیلومتر شبکه گازرسانی انجام و ۷۶ هزار و ۲۳۸ مورد علمک واگذار شده که این آمار در بخش روستایی پنج هزار و  ۵۷۳ متر شبکه و ۷۴ هزار و  ۶۰۱ علمک است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در بخش روستا‌های واجدشرایط مرزی، عملیات اجرایی گازرسانی در ۷۳ روستا نیز در حال اجرا است که با اتمام و بهره برداری از این تعداد روستا، ضریب نفوذ گاز این بخش به بالای ۹۵ درصد ارتقاء خواهد یافت.

افتخاری سیاست شرکت گاز را توسعه خدمات در مناطق دورافتاده و کمتربرخوردار عنوان و بیان کرد: در سایه تعامل و تلاش انجام شده مردم و مسئولان، روند گازرسانی به روستا‌های خراسان رضوی به ایستگاه پایانی نزدیک شده و روستا‌های باقی مانده دارای مسیر‌های صعب العبور یا فاقد شرایط فنی و اقتصادی لازم هستند.


انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار