معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه برگزاری انتخابات باشکوه را یکی از راه‌های قوی‌تر شدن کشور عنوان کرد و گفت : در همین راستا تمام امکانات بسیج شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات گفت : در همین راستا از ماه‌ها پیش مقدمات برگزاری این رویداد در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم به نحو احسن برگزاری انتخابات را در استان داشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه مقدمات کارفراهم شده، گفت : مسئولیت برگزاری و اجرای انتخابات با وزارت کشور است، اما در این راستا نیازمند همکاری گسترده تمامی دستگاه‌ها هستیم.

حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای زمینه ساز اقتدار بیشتر ایران

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای زمینه ساز اقتدار بیشتر ایران اسلامی می‌شود.

آیت الله امان الله نریمانی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، افزود: حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات نشان دهنده حمایت از نظام، اسلام و رهبری است و اقتدار بیشتر ایران اسلامی را به همراه دارد.

آیت الله نریمانی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رای مردم است و پشتوانه نظام و امنیت ملی حضور حداکثری مردم در انتخابات است، لذا با هر سلیقه و گرایش فکری باید در انتخابات شرکت کرده و با مشارکت حداکثری زمینه را برای انتخاب رئیس جمهور اصلح فراهم کنیم.

مشخص شدن  ۲۲ نقطه شهری برای تبلیغ نامزد‌ها

سرپرست شهرداری روانسر گفت: ۲۲ نقطه شهری به مساحت ۸۵۰ متر مربع در مناطق مختلف برای تبلیغ نامزد‌های سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی در این شهر مشخص شده است.

آرش محمودی افزود: این اقدام با هدف حفظ منظر شهری و پیشگیری از آلودگی‏‌های بصری صورت می‌‏گیرد.

او ادامه داد: در این مکان‌های موقت، نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر می‌توانند پوستر‌ها و اقلام تبلیغی خود را در زمان قانونی تبلیغات نصب کنند.

رئیس‌جمهوری آینده باید مبارز جدی با فساد باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد، گفت: رئیس‌جمهوری آینده ایران اسلامی باید در واقع عدالت‌جو و مبارز جدی با فساد باشد.

 آیت‌الله «مصطفی علما» با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات برای ایران اسلامی قدرت آفرین است، افزود: مردم باید حتما پای صندوق‌های رای حضوری پر شور داشته باشند.

او با اشاره بروز برخی تخلفات در کشور گفت: رئیس جمهوری آینده ایران اسلامی باید با عدالت محوری تقویت کننده تولید و اشتعالزایی باشد.

عضویت فرماندار فعلی سرپل‌ذهاب در ستاد انتخاباتی تکذیب شد

عضویت فرماندار فعلی سرپل‌ذهاب در ستاد انتخاباتی یکی از نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از آنکه از سوی شخص فرماندار تکذیب شد؛ رئیس ستاد این نامزد در استان کرمانشاه هم این موضوع را رد کرد.

فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: باتوجه به انتشار حکمی در فضای مجازی به امضای رییس ستاد انتخاباتی یکی از نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در آن اینجانب به عنوان عضو ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه منصوب گردیده ام، ضمن احترام به تمامی بزرگوارانی که در ستاد ایشان فعال هستند، هرگونه انتصاب، حضور، فعالیت و همچنین دریافت حکم از ستاد انتخاباتی این نامزد را تکذیب می‌کنم.

استفاده اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه از امکانات شهرداری ممنوع است

فرماندار کرمانشاه از ممنوعیت استفاده اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه از امکانات شهرداری در تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

فضل‌الله رنجبر افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه که نامزد انتخابات شورای شهر شدند، اجازه استفاده از امکانات شهرداری برای تبلیغات انتخاباتی را ندارند.

او با بیان اینکه تاکنون تخلفی در این موضوع دیده نشده است، افزود: در صورت مشاهده با متخلفان برخورد و به دستگاه قضائی ارجاع داده می‌شوند.

استقرار یک صد و ۵۰ شعبه اخذ رأی در سنقر و کلیایی

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: یک صد و ۵۰ شعبه اخذ رأی در این شهرستان مستقر می‌شود.

غلامرضا مرتضوی گفت: شرایط تحریم و فشار حداکثری دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور حداکثری مردم در انتخابات را ضروری کرده است.

او افزود: در شهر‌های سنقر و سطر انتخابات شورای اسلامی شهر و در یک صد و ۷۶ روستای شهرستان سنقر و کلیایی انتخابات شورای اسلامی روستا برگزار می‌شود.

رعایت اصل بیطرفی رسالت و ماموریت رسانه ملی درانتخابات

مدیر کل صدا و سیما مرکز کرمانشاه گفت: رسالت و ماموریت رسانه ملی درانتخابات رعایت اصل بیطرفی است.

امیری گفت: جدول پخش ویژه برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قرعه کشی ستاد انتخابات کشور، شورای نظارت و کمیسیون تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ تعیین و به استان‌ها ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه رسالت و ماموریت رسانه ملی مشارکت حداکثری مردم و رعایت اصل بیطرفی است افزود: صدا و سیما نقشی در تعیین زمان برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها ندارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.