رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم، گفت : هر نوع فعالیت مدیران که مردم را نسبت به آینده کشور نا امید کند، ممنوع است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش‌اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه انتخابات با توجه به اولویت‌های کشور و بیانات مقام معظم رهبری با دقت انجام شد.

او انتخابات را تعیین کننده سرنوشت کشور دانست و با تاکید بر اینکه اجرای این رویداد مهم ملی نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی کشور است، گفت : در برگزاری این رویداد مهم همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با استانداری و فرمانداری‌ها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: مدیران کل دستگاه‌های دولتی موظف هستند در صورت معرفی برای برگزاری انتخابات به محل مورد نظر مراجعه کنند و نهایت همکاری را داشته باشند.

خوش اقبال افزود: برخی از ادارات آنطور که شایسته است با فرمانداری‌ها برای برگزاری انتخابات و تامین لوازم مورد نیاز همکاری نمی‌کنند از این رو تاکید می‌شود که همکاری خود را به حداکثر برسانند.

او ادامه داد: وظیفه تجهیز شعب اخذ رای بر عهده دستگاه تامین کننده مکان مورد نظر است از این رو مدیران دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیران اصل بی طرفی را رعایت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه بر رعایت اصل بی طرفی تاکید کرد و گفت: حمایت مدیران دولتی و دستگاه‌ها از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی خاص ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

خوش‌اقبال با بیان اینکه امروز جهان به یک اتاق شیشه‌ای تبدیل شده و عملکرد مسئولان توسط تمام افراد جامعه قابل مشاهده است، افزود: از این رو حفظ جایگاه دولت ضروری است.

او گفت: در روز‌هایی که تخریب دولت نقدترین کالا در بازار رقابتی است مدیران دولتی باید عملکرد نظام در بخش‌های مختلف را بازگو کنند و از آن دفاع نمایند.

معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: بر عملکرد شهرداری‌ها نظارت ویژه خواهد شد تا اصل بی طرفی و رعایت عدالت در قرار دادن فضا‌ها تبلیغاتی رعایت شود.

خوش اقبال افزود: هر نوع حرکتی که مردم را از صندوق‌های رای دور می‌کند به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست؛ ما نباید مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.