همتی در صحبت با مردم سمنان گفت: توسعه صادرات غیرنفتی کشور در سه سال گذشته خوب بوده و استان‌های ما از جمله استان سمنان می‌توانند در این زمینه نقش کلیدی داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من گفت: از طریق گسترش تولیدات صادرات محور می‌توانیم شاهد افزایش ۵۰ درصدی صادارت غیرنفتی باشیم.

او افزود: خیلی سریع باید موانع رشد اقتصادی را از بین ببریم و پیش بینی ناپذیر بودن اقتصاد سهم مهلکی برای سرمایه گذار است.
همتی گفت: ما نیاز داریم تورم را مهار کنیم، این تورم سفره بخش عظیمی از مردم را کوچک و بخش کوچکی از جامعه را بزرگ‌تر می‌کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تحریم ظالمانه تمام درآمد‌های ما را تحت تاثیر قرار داده و نیاز داریم انزوای خارجی را از بین ببریم.

همتی گفت: معیشت مردم در حال حاضر تحت تاثیر تحریم، تورم و کاهش ارزش پول ملی قرار گرفته و باید قدرت خرید را با عادلانه کردن پرداخت یارانه، باز توزیع درآمد‌های کشور، اخد مالیات از دارایی‌ها و درآمد‌هایی سفته بازانه و کاهش فشار مالیاتی بر تولید کنندگان به مردم برگردانیم.

او افزود: دولت باید دولت کالای عمومی باشد یعنی برای اقتصاد بسترسازی و ریل گذاری کند و در اقتصاد دخالت کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.